Obchodní podmínky
JOLANA RYPLOVÁ – OBNOVA KONDICE
se sídlem KARLOVARSKÁ 65, 273 64 DOKSY U KLADNA
IČ 742 808 21
pro prodej služeb prostřednictvím on-line obchodu na internetové adrese
obnova-kondice.reenio.cz i pro prodej služeb zakoupených v místě provozovny
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") obchodní společnosti JOLANA RYPLOVÁ – OBNOVA KONDICE, se sídlem KARLOVARSKÁ 65, 273 64 DOKSY, identifikační číslo: 742 808 21 (dále jen "Poskytovatel") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi Poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen "Objednatel") prostřednictvím rezervačního systému Poskytovatele nebo prostřednictvím osobního či telefonického ujednání. Internetový obchod je Poskytovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese obnova-kondice.reenio.cz (dále jen "rezervační systém"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní") www.obnovakondice.cz.
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit služby od Poskytovatele, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání služeb v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace Objednatele provedené v rezervačním systému může Objednatel přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen "uživatelský účet"). Ze svého uživatelského účtu může Objednatel provádět objednávání služeb. V případě, že to webové rozhraní umožňuje, může Objednatel provádět objednávání služeb též bez registrace přímo z webového rozhraní Poskytovatele.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání služeb je Objednatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Objednatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Objednatelem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou Poskytovatelem považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Objednatel není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5.Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Objednatel svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy Objednatel poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Objednatel bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní rezervačního systému nebo webu www.obnovakondice.cz je informativního charakteru a Poskytovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obsahuje informace o jednotlivých službách, a to včetně uvedení cen služeb. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Ceny služeb nejsou přizpůsobovány osobě Objednatele na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Pro objednání služeb vyplní Objednatel objednávkový formulář ve webovém rozhraní rezervačního systému. Ve složce "Nová rezervace" Objednatel vybírá z nabízených služeb. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.3.1. druhu a náplni objednávané služby;
3.3.2. výši ceny za službu;
3.3.3. stornovacích podmínkách a poplatcích;
3.3.4. místě konání nebo poskytování konkrétní služby.
3.4. Před odesláním objednávky – závazným potvrzením rezervace - je Objednateli umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které Objednatel rezervací vybral, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Objednatel Poskytovateli kliknutím na tlačítko "ZÁVAZNĚ REZERVOVAT". Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky/rezervace toto obdržení Objednateli potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Objednatele uvedenou v uživatelském účtu (dále jen "elektronická adresa Objednatele").
3.5. Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky požádat Objednatele o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.6. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Objednatelem vzniká doručením přijetí objednávky/rezervace (akceptací), jež je Poskytovatelem zasláno Objednateli elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Objednatele.
3.7. Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Objednatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA, PLATNOST A PODMÍNKY SLUŽEB, PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu služby "Zdravé cvičení" a "Víkendové akce" dle kupní smlouvy uhradí Objednatel Poskytovateli následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem či na základě QR kódu na účet Poskytovatele č. 6025719588/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank (dále jen "účet Poskytovatele") předem; není-li objednávka uhrazena do 5 h po jejím vytvoření, Poskytovatel má právo objednávku stornovat;
- v hotovosti v provozovně, kde je služba poskytována, vznikne-li objednávka/rezervace bezprostředně před počátkem vybrané služby;
4.2. Cenu služby "Masáže" a "Výživové poradenství" dle kupní smlouvy uhradí Objednatel Poskytovateli následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně bezprostředně po poskytnutí služby;
- bezhotovostně na základě QR kódu na účet Poskytovatele č. 6025719588/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank (dále jen "účet Poskytovatele") bezprostředně po poskytnutí služby;
- v hotovosti, bezhotovostně převodem či na základě QR kódu na účet Poskytovatele č. 6025719588/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank (dále jen "účet Poskytovatele") předem;
4.3. Další možnosti zakoupení služby předem:
"Dárkový poukaz"- platbou v hotovosti, nebo na základě QR kódu je kupní cena splatná při převzetí poukazu. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy. Platnost Dárkového poukazu je 90 dnů od převzetí peněz či jejich připsání na účet Poskytovatele, pokud Poskytovatel neurčí jinak. Poskytovatel je vždy povinen vyznačit platnost Dárkového poukazu.
- Dárkový poukaz na konkrétní službu - služby nelze mezi sebou zaměňovat.
- Ceny služeb se řídí platným ceníkem v době nákupu Dárkového poukazu.
- Dárkový poukaz na částku – lze čerpat služby dle vlastního výběru
- Ceny služeb se řídí platným ceníkem v době čerpání služby.
- Nevyčerpaný Dárkový poukaz propadá k uvedenému dni platnosti a zbylá částka je nevratná; Objednatel je bez nároku na kompenzaci.
- Poskytovatel poskytne službu v časovém rozmezí 90 dnů platnosti Dárkového poukazu, rezervace vytvořená v tomto časovém rozmezí na pozdější datum čerpání služby než je platnost Dárkového poukazu, je neplatná a Objednatel nemůže službu čerpat.
"Kredit" - platbou v hotovosti, bezhotovostně nebo na základě QR kódu na účet Poskytovatele.
- Kredit lze využít pouze na službu "Zdravé cvičení" a "Víkendové cvičení" – nelze zaměňovat s jinými službami.
- Kredit zahrnuje 12 lekcí, jeho platnost je 90 dnů od okamžiku úhrady, případně od data v návaznosti na kredit stávající.
- Vyčerpá-li Objednatel Kredit dříve než končí jeho platnost, platnost nového kreditu začíná v návaznosti na datum poslední proběhlé lekce.
- Cena lekce při zaplaceném Kreditu je snížená oproti běžné lekci. Sleva se z kreditu odečte po zadání "Zaplatit z kreditu".
- Ceny služeb a slevy se řídí platným ceníkem v době nákupu Kreditu.
- Poskytovatel poskytne službu v časovém rozmezí 90 dnů platnosti Kreditu, rezervace vytvořená v tomto časovém rozmezí na pozdější datum než je platnost Kreditu, je neplatná a Objednatel nemůže službu čerpat nebo může službu čerpat až po připsání dalšího Kreditu.
- Od kupní smlouvy hrazené formou Kreditu lze odstoupit v případech a za podmínek uvedených v bodě 5.5. a 5.6.
4.4. V případě bezhotovostní platby je závazek Objednatele uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele, v případě hotovostní platby v okamžiku převzetí peněz.
4.5. Případné slevy z ceny služeb poskytnuté Poskytovatelem Objednateli nelze vzájemně kombinovat.
4.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy Objednateli doklad – fakturu po uhrazení ceny a po vyčerpání služeb a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu Objednatele nebo předá pokladní doklad proti hotovostní platbě.
4.7. Objednatel, kterému má být služba poskytnuta, je sám povinen posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému zvládnutí vybrané služby. Veškerých služeb se každý účastní výlučně na své vlastní riziko, Poskytovatel nenese odpovědnost za zdravotní komplikace, které Objednateli v důsledku poskytnutí služby vzniknou.
4.8. Objednatel je povinen před výkonem služby informovat Poskytovatele o svých zdravotních potížích či pochybnostech o svých zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí provádět nebo při nichž služby není vhodné provádět.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Objednatel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech a za těchto podmínek, resp. lze odstoupit jen za těchto podmínek:
5.1.1. Masáže, výživové poradenství
nejpozději 6 hodin před rezervovaným časem – storno poplatek = 50 % z ceny služby; později - storno poplatek = 100 % z ceny služby. Storno poplatek nebude účtován, pokud za sebe bude mít Objednatel náhradu.
5.1.2. Zdravé cvičení
PO, ST od 14 h toho dne – storno poplatek = 100 % z lekce
ÚT, PÁ od 17 h předchozího dne – storno poplatek = 100 % z lekce
Storno poplatek nebude účtován, pokud za sebe bude mít Objednatel náhradu.
5.1.3. Víkendové cvičení, meditace
Nejpozději 24 hodin a později – storno poplatek = 100 % z ceny akce.
Storno poplatek nebude účtován, pokud za sebe bude mít Objednatel náhradu.
5.1.4. Pobyty
60 – 15 dní předem 50 % z celkové ceny pobytu,
14 -2 dny předem 80 % z celkové ceny pobytu,
48 hodin a později 100 % z celkové ceny pobytu.
Storno poplatek nebude účtován, pokud bude mít za sebe účastník pobytu náhradu.
5.2. Odstoupení od kupní smlouvy může Objednatel provést do lhůty uvedené v čl. 5.1. obchodních podmínek Pro odstoupení od kupní smlouvy Objednatel využije možnosti stornovat svou objednávku přímo v rezervaci svého uživatelského účtu. Odstoupení od kupní smlouvy může Objednatel mimo výše uvedené řešit přes Poskytovatele, kdy na základě domluvy – SMS, telefonát – Poskytovatel provede zrušení rezervace za Objednatele.
5.3. V případě včasného odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.1. obchodních podmínek vrátí Poskytovatel peněžní prostředky přijaté od Objednatele do pěti (5) dnů od odstoupení od kupní smlouvy Objednatelem stejným způsobem, jakým je Poskytovatel od Objednatele přijal. Poskytovatel je oprávněn vrátit plnění poskytnuté Objednateli i jiným způsobem, pokud s tím Objednatel bude souhlasit a nevzniknou tím Objednateli další náklady.
5.4. V případech, kdy má Objednatel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je Poskytovatel také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby čerpání služby Objednatelem. V takovém případě vrátí Poskytovatel Objednateli kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený Objednatelem. Poskytovatel je oprávněn převést peněžní prostředky na čerpání další rezervované služby, pokud s tím Objednatel bude souhlasit a nevzniknou tím Objednateli další náklady.
5.5. Poskytovatel je dále oprávněn od kupní smlouvy odstoupit v případě, že Objednatel přijde nemocný, nemytý, zapáchající, opilý, pod vlivem jiných návykových či psychotropních látek, s kožními či jinými zdravotními problémy, které se neslučují s čerpáním objednané služby nebo v případě, kdy se Objednatel bude chovat nevhodně, agresivně nebo v rozporu s morálními zásadami Poskytovatele. V takových případech se úhrada služby řídí stornovacími poplatky uvedenými v bodě 5.1. Poskytovatel je oprávněn zrušit takovému zákazníkovi jeho Uživatelský účet a služby již neposkytovat.
5.6. Je-li společně se službou poskytnut Objednateli dárek formou slevy (Kredit), je darovací smlouva mezi Poskytovatelem a Objednatelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy Objednatelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Objednatel pozbývá nároku na slevu. Je-li kupní smlouva rezervovaná na několik částí (např. určitý počet lekcí, masáží …), počet vyčerpaných služeb se dopočítá do původní výše ceny jednotlivých úseků služeb dle ceníku platného v době vyúčtování a Poskytovatel vrací Objednateli pouze vzniklý rozdíl. Odstoupení od kupní smlouvy hrazené Kreditem lze provést výhradně z dlouhodobě léčených zdravotních důvodů: operace, úraz, vážné onemocnění. V ostatních případech je nevyčerpaný Kredit nevratný.
6. REKLAMACE SLUŽEB
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanovením § 1914 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
6.2. Poskytovatel odpovídá Objednateli za to, že služba:
6.2.1. odpovídá ujednanému popisu a druhu,
6.2.2. je vhodná k účelu, pro který ji Objednatel požaduje.
6.3. Ustanovení čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že Poskytovatel Objednatele před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost služby liší a Objednatel s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
6.4. Má-li služba významnou vadu, může Objednatel požadovat podle své volby novou službu nebo nápravu, pokud je náprava možná.
6.5. Objednatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
6.5.1. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
6.5.2. se vada projeví opakovaně.
6.6. Je-li vada služby nevýznamná, Objednatel nemůže odstoupit od kupní smlouvy.
6.7. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy musí Objednatel o svém odstoupení Poskytovatele neprodleně informovat, nejdéle do 24 h po poskytnutí služby.
6.8. Poskytovatel je povinen přijmout reklamaci poskytovaných služeb ve své provozovně. Poskytovatel může Objednateli vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Objednatel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení Objednatel požaduje. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení služby.
6.9. Práva z odpovědnosti za vadu služby může Objednatel konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese Karlovarská 65, Doksy u Kladna, telefonicky na čísle 602 571 958 či elektronickou poštou na adrese info@obnovakondice.cz.¨
6.10. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění, pokud se Poskytovatel s Objednatelem nedohodne na delší lhůtě.
6.11. Po marném uplynutí lhůty 30 dnů může Objednatel od kupní smlouvy odstoupit a požadovat přiměřenou slevu.
6.12. Nevyužije-li však Objednatel právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, soud právo nepřizná, pokud Poskytovatel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1. Poskytovatel není ve vztahu ke Objednateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
7.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelem a Objednatelem z kupní smlouvy.
7.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
7.4. Objednatel se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Poskytovatel je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
7.5. Objednatel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1. Ochrana osobních údajů odpovídá platným právním předpisům ČR, zejména zákonu na ochranu osobních údajů a GDPR.
8.2. Ochrana osobních údajů ze strany Poskytovatele je dále popsána v Zásadách zpracování osobních údajů.
8.3. Poskytovatel zpracovává osobní údaje také za účelem šíření obchodních sdělení. Obchodní sdělení jsou zasílána pouze těm osobám, které s tím vyslovili předchozí souhlas anebo se jedná o zákazníky Poskytovatele, kteří s tím nevyslovili nesouhlas.
9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ, POŘIZOVÁNÍ ZÁZNAMŮ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
9.1. Objednatel souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení Poskytovateli na elektronickou adresu či na telefonní číslo Objednatele. Objednatel má právo zasílání obchodních sdělení odmítnout prostřednictvím formuláře na webovém rozhraní Poskytovateli na odkaze www.obnovakondice.cz/kontakt/.
9.2. Objednatel dále souhlasí s pořizováním záznamů Poskytovatelem pořádaných akcí a s jejich uveřejňováním na sociálních sítích FB, Instagramu pod hlavičkou Obnova kondice a v albech na www.obnovakondice.rajce.idnes.cz, a to za účelem prezentace Poskytovatele. Objednatel má právo uveřejňování záznamů předem odmítnout prostřednictvím formuláře na webovém rozhraní Poskytovatele na odkaze www.obnovakondice.cz/kontakt/, případně na e-mailové adrese info@obnovakondice.cz.
9.3. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení Objednatele plní Poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu webového rozhraní Poskytovatele.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
10.2. Kontaktní údaje Poskytovatele: adresa sídla Karlovarská 65, Doksy u Kladna, adresa elektronické pošty info@obnovakondice.cz , telefon 602 571 958.